10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SCOOTER ONE blatník s držiakom a svetlom SENCOR SCOOTER ONE blatník s držiakom a svetlom
SENCOR SCOOTER ONE blatník s držiakom a svetlom

Náhradný blatník s držiakom a svetlom SCOOTER ONE kompatibilný s elektrickými kolobežkami Scooter One.

môžete mať ZAJTRA

Partner: MALL
SENCOR SCOOTER držiak batohu SENCOR SCOOTER ONE blatník s držiakom a svetlom
SENCOR SCOOTER držiak batohu

Držiak batohu SCOOTER na elektrickú kolobežku Sencor Scooter One 2020. Ideálne pre zavesenie batohu pri cestách do školy, na tréning či do práce.

môžete mať ZAJTRA

Partner: MALL
SENCOR SCOOTER popruh na kolobežku SENCOR SCOOTER ONE blatník s držiakom a svetlom
SENCOR SCOOTER popruh na kolobežku

Popruh SCOOTER určený na prenášanie elektrickej kolobežky. Disponuje upínacím systémom praciek a nastaviteľnou dĺžkou.

môžete mať ZAJTRA

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .