10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Použité
SENCOR robotický vysávač SRV 9150WH - použité SENCOR robotický vysávač SRV 9150WH - použité
SENCOR robotický vysávač SRV 9150WH - použité
AKCIA: Garancia 60 dní vrátenia peňazí (po registrácii), podmienky akcie nájdete tu
Robotický vysávač s Lidar navigáciou vysáva a mopuje. SENCOR SRV 9150WH je vybavený navigáciou UVC dezinfekciou, infra čidlami, čidlami na detekciu schodov a šikovným plánovaním. Ideálny pre čistenie kobercov, plávajúcich podláh, parkiet, linolea, dlažby

môžete mať 30.12

Partner: MALL
SENCOR robotický vysávač SRV 9385WH SENCOR robotický vysávač SRV 9150WH - použité
SENCOR robotický vysávač SRV 9385WH

Robotický vysávač s laserovou navigáciou Lidar a s funkciou automatického vysypávania nádoby na prach. SENCOR SRV 9385WH je vybavený UV-C dezinfekčným svetlom, vysávaním a mopovaním v jednom, TOF senzorom na upratovanie pozdĺž stien a 4 úrovňami sacej sily a 3 intenzitami mopovania.

môžete mať 30.12

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .