10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SCP 1763BK SENCOR sklokeramický varič SCP 2803BK
SENCOR SCP 1763BK

Jednoplatničkový sklokeramický varič s príkonom 1200 W. SENCOR SCP 1763BK sa ovláda pomocou otočného termostatu a behom niekoľkých minút sa zvládne rozpáliť až na 500 °C. Vďaka hladkému povrchu sa ľahko čistí a udržiava.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR SCP 2263BK SENCOR sklokeramický varič SCP 2803BK
SENCOR SCP 2263BK

Dvojplatničkový sklokeramický varič s príkonom 2400 W. SENCOR SCP 2263BK sa ovláda pomocou otočného termostatu a behom niekoľkých minút sa zvládne rozpáliť až na 500 °C. Vďaka hladkému povrchu sa ľahko čistí a udržiava.

môžete mať 30.12

Partner: MALL
SENCOR sklokeramický varič SCP 2803BK SENCOR sklokeramický varič SCP 2803BK
SENCOR sklokeramický varič SCP 2803BK

Dvojplatničkový sklokeramický varič s príkonom 3500 W. SENCOR SCP 2803BK je vybavený nastavením výkonu po krokoch po 100W, nezávislým digitálnym ovládaním a displejom pre každú platničku, časovačom a tepelnou poistkou.

môžete mať 30.12

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .