Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
Predajca
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Šľahač mlieka s kapacitou na 300 ml mlieka a príkonom 650 W. SENCOR SMF 4000BK je vybavený indukčným ohrevom a 4 plne automatickými režimami. Odolný nepriľnavý povrch z nerezovej ocele zabraňuje pripáleniu mlieka a je vhodný pre umývanie v umývačke.
môžete mať 27.12
Napeňovač mlieka vytvorí bohatú a krémovú penu v priebehu niekoľkých sekúnd. SENCOR SMF 1010BK je vybavený metličkou z nerezovej ocele, chrómovaným elegantným stojanom a ergonomickým tvarom tela. Skvele sa hodí aj pre ovsené, sójové, kešu a iné nemlieko.
môžete mať 27.12
Napeňovač mlieka Sencor SMF 2020 WH je vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka. Napeňovač má nepriľnavú povrchovú úpravu, tri plne automatické režimy prevádzky a dva ľahko vymeniteľné nástavce.
môžete mať 27.12
Napeňovač mlieka s metlou z nerezovej ocele pre pôsobivé výsledky. SENCOR SMF 2031BK je vybavený dvojstenným dizajnom, tvarom pre jednoduchú manipuláciu a nadčasovým kompaktným dizajnom. Optimálny výkon 1100–3500 otáčok za minútu umožňuje dosiahnuť vynikajúci výsledok.
Momentálne nedostupné
Napeňovač mlieka Vytvorí bohatú a krémovú penu v priebehu niekoľkých sekúnd Profesionálna finálna úprava vášho latté, cappuccina, macchiata, horúcej čokolády alebo matcha latté.
Momentálne nedostupné
Napeňovač a ohrievač mlieka Vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka Tri plne automatické režimy prevádzky: – Napenenie mlieka s ohrevom (max. kapacita …
Momentálne nedostupné
Napeňovač a ohrievač mlieka Patentovaná technológia zaručuje efektívnejšiu prípravu Vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka Štyri plne automatické …
Momentálne nedostupné
V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .