Cena
Štítok
Dostupnosť
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dodávaná s malinkým nabíjacím boxíkom – Bluetooth 5.0 slúchadlá SENCOR SEP 540BT sa môžu pochváliť pekným nadčasovým dizajnom, ale samozrejme aj skvelým zvukom. Sú osadené 13mm dynamickými meničmi a na nabitie hrajú 3 h. 3 plné nabitie zaistí nabíjacie puzdro. Nechýbajú handsfree funkcie a dotykové ovládanie.
môžete mať 27.12
Pekné, kvalitné, dobre hrajúce a za príjemnú cenu – také sú káblové štupľové slúchadlá SENCOR SEP 172 VCM osadené výkonnými 10mm meničmi pre dobrý zvuk u muziky naprieč všetkými hudobnými žánrami. Pripájajú sa 1,2m káblom, na ktorom je vstavané diaľkové ovládanie i mikrofón pre handsfree hovory.
môžete mať 27.12
Vychytaný športový dizajn majú slúchadlá do uší SENCOR SEP 570BT vybavené bezdrôtovou Bluetooth 5.3 technológiou, 10mm meničmi, IPX5 odolnosťou vode a potu, nabíjacím puzdrom a batériou s 8h výdržou na nabitie .
môžete mať 27.12
Za všetkých okolností elegantné a pripravené k počúvanie muziky – štýlové Bluetooth 5.0 slúchadlá Sencor SEP 510BT tešia pôvabným TWS dizajnom i skvelým výkonom vďaka 10mm meničom. Sú vybavené mikrofónom pre handsfree, Li-Ion akumulátory s výdržou 7 h na nabitie a nabíjacím púzdrom s 400mAh batériou.
Momentálne nedostupné
Krásny zvuk bez okolitého hluku vpustí do vašich uší Bluetooth 5.3 slúchadlá SENCOR SEP GRIM osadené 10mm meničmi a vybavené ANC aj ENC technológiami. Hrajú 6 ha disponujú nabíjacím puzdrom. Sú odolné potu aj vode podľa normy IPX4. Na slúchadlách je dotykové ovládanie.
Momentálne nedostupné
Krásny zvuk bez okolitého hluku vpustí do vašich uší Bluetooth 5.3 slúchadlá SENCOR SEP Mellow osadená 10mm meničmi a vybavená ANC aj ENC technológiami Hrajú 7 ha disponujú nabíjacím puzdrom Sú odolné potu aj vode podľa normy IPX4.
Momentálne nedostupné
V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .