10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR tyčový vysávač 2v1 SVC 8618GD SENCOR tyčový vysávač 2 v 1 SVC 7811WH
SENCOR tyčový vysávač 2v1 SVC 8618GD

Bezšnúrový tyčový vysávač 2v1 Sencor SVC 8618GD ponúka úplnú voľnosť pohybu bez napájacieho kábla. Na jedno nabitie vydrží v prevádzke až 45 minút a je veľmi ľahký, tichý a ľahko ovládateľný. Nechýba ani systém cyklónovej filtrácie HEPA a praktické doplnkové príslušenstvo.

môžete mať 30.12

Partner: MALL
SENCOR tyčový vysávač SVC 7523BK SENCOR tyčový vysávač 2 v 1 SVC 7811WH
SENCOR tyčový vysávač SVC 7523BK

Tyčový vysávač 2 v 1 s odnímateľnou ručnou jednotkou a digitálnym motorom s 250 W. SENCOR SVC 7523BK ponúka cyklónový filtračný systém HEPA, LED osvetlenie hubica a 360° technológiu. Výdrž až 45 minút

môžete mať 30.12

Partner: MALL
SENCOR tyčový vysávač 2 v 1 SVC 7811WH SENCOR tyčový vysávač 2 v 1 SVC 7811WH
SENCOR tyčový vysávač 2 v 1 SVC 7811WH

Tyčový vysávač 2 v 1 s vyberateľnou ručnou jednotkou a s bezkáblovým prevedením. SENCOR 2 v 1 SVC 7811WH je vybavený Li-Ion batériou s dobou prevádzky až 25 minút, systémom cyklónovej filtrácie HEPA a ergonomickou rukoväťou. 2 rýchlosti prevádzky.

môžete mať 30.12

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .