10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SOI 2200SL SENCOR Ústna sprcha SOI 1100SL
SENCOR SOI 2200SL

Ústna sprcha10 stupňami tlaku vody je vhodná pre všetky typy ďasien. SENCOR SOI 2200SL disponuje výmennými hlavicami pre dokonalé vyčistenie všetkých priestorov, vrátane jazyka alebo strojčeka. Technológia Quadpacer vám pomôže s rovnomerným čistením celého chrupu.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR Ústna sprcha SOI 1100SL SENCOR Ústna sprcha SOI 1100SL
SENCOR Ústna sprcha SOI 1100SL

Ústna sprcha dokáže účinne odstrániť baktérie, zvyšky jedla a povlak v medzizubných priestoroch a parodontálnych vačkoch.

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SOI 3312WH ÚSTNA SPRCHA SENCOR Ústna sprcha SOI 1100SL
SENCOR SOI 3312WH ÚSTNA SPRCHA

Ústna Sprcha Dokáže účinne odstrániť baktérie, zvyšky jedla a plak v medzizubných priestoroch a parodontálnych vačkoch Pravidelné čistenie pomáha s prevenciou – paradentózy – tvorbe zubného kameňa – tvorbe …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .