10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
STR8 Ahead - sprchový gel STR8 Original - sprchový gel
STR8 Ahead - sprchový gel

Vôňa Ahead od značky STR8 zaujme už svojim dizajnom a ohromí drevitú papraďová vôňou. Hlava vás nadchne akordy bergamotu, srdce tóny šalvie. Základ je tvorený cédrovým drevom, ktoré kompozíciu vôňa skvele dopĺňa.

môžete mať 27.11 - 28.11

Partner: Vivantis
STR8 Original - sprchový gel STR8 Original - sprchový gel
STR8 Original - sprchový gel

Original od značky STR8 je vôňa pre sebavedomých a elegantných mužov, ktorí majú radi všetko pod kontrolou. V úvode vône sa nachádza bazalka a tóny mäty, v srdci sa ukrýva kardamón. V závere vôni fixujú drevité tóny v podobe santalového dreva.

môžete mať 27.11 - 28.11

Partner: Vivantis
STR8 Rise - sprchový gel STR8 Original - sprchový gel
STR8 Rise - sprchový gel

Rise od značky STR8 je nadčasová vôňa pre mužov inšpirovaná známou CK All. Sviežu hlavu tvorí mandarínka, citrón a kadramom. V srdci sa ukrýva kombinácia bylín, melónu a mäty. Kompozíciu uzatvára ambra, cédrové a santalové drevo.

môžete mať 27.11 - 28.11

Partner: Vivantis
STR8 Red Code - sprchový gél STR8 Red Code - sprchový gél
STR8 Red Code - sprchový gél

Prelomte ľady so sviežou pánskou vôňou STR8 Red Code. Zásah čistej energie pre mužov, ktorý vie, ako rozšifrovať podstatu života. Energická červená farba je pravdepodobne najviac expresívnou farbou charakterizujúcou široké spektrum pocitov a emócií.

môžete mať 27.11 - 28.11

Partner: Vivantis
STR8 Faith - sprchový gel STR8 Red Code - sprchový gél
STR8 Faith - sprchový gel

STR8 Faith vás očarí rafinovanou kombináciou drevitých a vodných tónov. Prelínajú sa v nej tóny šťavnatých jabĺk, podmanivé morské tóny a bergamot, na ktoré nadväzuje opojná kombinácia vzácnych drevín, tonka fazuliek a pačuli. Celú kompozíciu dopĺňa hrejivé geranium a vanilka.

môžete mať 27.11 - 28.11

Partner: Vivantis

STR8 bol uvedený na slovenský trh v marci 2002. Moderná vôňa a balenie si rýchlo získali svojich stálych zákazníkov a od tej doby STR8 len posilňuje svoju pozíciu na trhu. V roku 2005 STR8 rozšíril svoj rad vôňou a inovoval balenia. Nový rad tejto značky čerpá svoju inšpiráciu z výrazných trendov automobilového priemyslu, preto boli výrobky STR8 zabalené do ľúbivého dizajnu a metalických farieb. Logo značky sa podobá klasickej kovovej poznávacej značke vozidla, zatiaľ čo opis "The Masculine State" pripomína základ celého STR8 konceptu.