Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Masívna panvica i-PREMIUM Stone s priemerom 32 cm s unikátne zvrásneným antiadhéznym povlakom s charakterom nelešteného prírodného kameňa. Pokrmy sa na špeciálne štruktúrovanom povrchu panvice nepripaľujú.
môžete mať 14.01
Hlboká panvica PRESIDENT Stone s pokrievkou s priemerom 28 cm od značky Tescoma má prvotriedny antiadhézny povlak vnútri aj mimo nádoby, ktorý je vysoko odolný, vhodný aj pre neostré kovové kuchynské náradie . Pokrmy v tejto panvici sa nepripaľujú a zachovávajú si prirodzenú chuť i šťavnatosť. Je vhodná na všetky typy sporákov i do rúry na pečenie.
môžete mať 14.01
Pokrmy sa na špeciálne štruktúrovanom povrchu panvice nepripaľujú. Hlboká panvica s unikátne zvrásneným antiadhéznym povlakom o priemere 28 cm má charakter nelešteného prírodného kameňa.
môžete mať ZAJTRA
Panvica GrandCHEF je masívna panvica s nerezovým indukčným dnom s nerezovými úchytkami. Priemer panvice je 24 cm a je vhodná na všetky typy sporákov aj do rúry na pečenie. Má brúsený hliníkový povrch, ktorý je chránený vysokoodolnou vrstvou. Vhodná do umývačky riadu.
môžete mať 14.01
Hlboká panvica s unikátne zvrásneným antiadhéznym povlakom o priemere 24 cm má charakter nelešteného prírodného kameňa. Pokrmy sa na špeciálne štruktúrovanom povrchu panvice nepripaľujú.
môžete mať ZAJTRA
Hlboká panvica s výškou osem centimetrov je ocenená nemeckou spoločnosťou za dizajn. Masívna kuchynská panvica s odnímateľnou rukoväťou vynikajúca pre prípravu pokrmov na sporáku aj v rúre.
môžete mať 14.01
Spoločnosť Tescoma s.r.o., držiteľ ochrannej známky Tescoma, je česká firma bez zahraničnej kapitálovej účasti. Zaoberá sa predovšetkým vývojom, designom a následne predajom značkových kuchynských potrieb.
Dlhodobé úspechy značky Tescoma stoja najmä na mimoriadne širokej a ucelenej ponuke kuchynských potrieb, prvotriednej kvalite použitých materiálov a na dokonalom spracovaní výrobkov. Tie v neposlednom rade vynikajú svojím originálnym designom.
Od svojho vzniku v roku 1992 zostáva Tescoma verná pôvodným zásadám, a to:
- Ponúkať široký sortiment výrobkov prvotriednej kvality za priaznivé ceny.
- Uplatňovať a rozvíjať vlastný vývoj a originálny design kuchynských potrieb.
- Propagovať obchodnú značku a dobré meno Českej republiky vo svete.