Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Multifunkčný elektrický tlakový hrniec a teplovzdušná fritéza s príkonom 1500 W a objemom 6 litrov. TESLA EliteCook K80 Deluxe ponúka české tlačidlá, 24 programov a odložený štart. Medzi funkciami nájdete pomalé varenie, Sous vide, sušička jedla, jogurtovač, ryžovar, para aj vyprážanie. Súčasťou balenia je farebná kuchárka.
môžete mať 25.11
Multifunkčný hrniec, české tlačidlá, 10 inteligentných programov, pomalý hrniec, parný hrniec, Sous-vide, ryžovar, jogurtovač, varič vajíčok, ohrievač jedla, sterilizátor, hrniec na prípravu duseného mäsa, možnosť zapiecť jedlo v rúre, odložený štart, časovač teploty, 1250 W, objem 6 l, nerez košík na smaženie, nerez držiak na varenie metódou Sous-vide, farebná tlačená kuchárka s receptami
Momentálne nedostupné
Výrobky spotrebnej elektroniky pod značkou Tesla sa na českom a slovenskom trhu objavujú už od roku 1946. V ČR ani na Slovensku snáď nie je človek, ktorý by značku Tesla nepoznal, alebo o nej aspoň nepočul. Po roku 1990 bola výroba spotrebnej elektroniky úplne ukončená a jednotlivé podniky postupne zanikali. Dnes zostalo iba niekoľko závodov, ktoré sa zaoberajú z väčšej časti špeciálnou výrobou. V mnohých rodinách ale stále fungujú výrobky so značkou TESLA, rádioamatéri stále používajú kvalitnú súčiastkovú základňu , ktorá sa vyrába aj naďalej, ale už pod súkromnými subjektmi, nesúcimi iné názvy. V súčasnosti je majiteľom ochrannej známky Tesla poskytovaná licencia na používanie značky niekoľkým obchodným partnerom, ktorí na trh uvádzajú širokú škálu elektrospotrebičov.
Jedným zo súčasných dovozcov výrobkov značky Tesla je česká obchodná spoločnosť Zásobování a.s., ktorej história siaha do roku 1991. V roku 1996 začala firma priamy dovoz domácich elektrospotrebičov, elektroniky, svetelných zdrojov a potrieb pre domácnosť. V roku 2009 rozšírila dovoz aj o produkty pod značkou Tesla, ktoré nájdete v mnohých českých aj slovenských domácnostiach. U výrobkov pod touto značkou kladie dovozca hlavný dôraz nielen na cenu, ale predovšetkým na kvalitu, dizajn a úžitkovú hodnotu výrobkov. Odmenou sú potom pozitívne hodnotenia od zákazníkov, ktorí si tieto výrobky zakúpili.