Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Robotický vysávač 2 v 1 vyluxuje a súčasne tiež vytrie mokrým mopom. Tesla iQ400 Plus, white je vybavený inteligentnou dynamickou navigáciou s pamäťou FASTtrack 4.0, automatickým vysypávaním nečistôt po každom upratovaní a automatickou detekciou kobercov pre hĺbkové čistenie.
môžete mať ZAJTRA
Robotický vysávač vysáva aj vytiera zároveň a ušetrí vám tak starosti s upratovaním. Tesla RoboStar iQ700 disponuje dynamickou navigáciou s pamäťou FASTtrack 5.0 pre inteligentné upratovanie a najlepšie vyčistenie podlahy, aplikáciou Android/iOS v českom jazyku a inteligentným automatickým riadením sacieho výkonu na hĺbkové čistenie kobercov.
môžete mať ZAJTRA
Výrobky spotrebnej elektroniky pod značkou Tesla sa na českom a slovenskom trhu objavujú už od roku 1946. V ČR ani na Slovensku snáď nie je človek, ktorý by značku Tesla nepoznal, alebo o nej aspoň nepočul. Po roku 1990 bola výroba spotrebnej elektroniky úplne ukončená a jednotlivé podniky postupne zanikali. Dnes zostalo iba niekoľko závodov, ktoré sa zaoberajú z väčšej časti špeciálnou výrobou. V mnohých rodinách ale stále fungujú výrobky so značkou TESLA, rádioamatéri stále používajú kvalitnú súčiastkovú základňu , ktorá sa vyrába aj naďalej, ale už pod súkromnými subjektmi, nesúcimi iné názvy. V súčasnosti je majiteľom ochrannej známky Tesla poskytovaná licencia na používanie značky niekoľkým obchodným partnerom, ktorí na trh uvádzajú širokú škálu elektrospotrebičov.
Jedným zo súčasných dovozcov výrobkov značky Tesla je česká obchodná spoločnosť Zásobování a.s., ktorej história siaha do roku 1991. V roku 1996 začala firma priamy dovoz domácich elektrospotrebičov, elektroniky, svetelných zdrojov a potrieb pre domácnosť. V roku 2009 rozšírila dovoz aj o produkty pod značkou Tesla, ktoré nájdete v mnohých českých aj slovenských domácnostiach. U výrobkov pod touto značkou kladie dovozca hlavný dôraz nielen na cenu, ale predovšetkým na kvalitu, dizajn a úžitkovú hodnotu výrobkov. Odmenou sú potom pozitívne hodnotenia od zákazníkov, ktorí si tieto výrobky zakúpili.