Cena
Štítok
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Ľahký materiál z mikroflísu je hrejivý a veľmi mäkký. Bezpečné vrecká na ruky na zips. Švy v prieramkoch. Hlavná tkanina musí obsahovať najmenej 90 % recyklovaného polyesteru, okrem lemov a detailov.
môžete mať 27.11 - 28.11
Stále populárnejšie oblečenie americkej značky Under Armour, sa vyznačuje extrémne kvalitnými materiálmi, použitými technológiami a vynikajúcim strihom. Oblečenie vhodné na športové a bežné nosenie.
História Under Armour
Značka Under Armour, zaoberajúca sa športovým oblečením, vznikla v roku 1996 v Spojených štátoch amerických. Bola založená Kevinom Plankom, v tej dobe 23 ročným hráčom amerického futbalu na Univerzite v Marylande, ktorý bol otrávený tým, že si neustále musí vymieňať spotené tričko, ktoré nosil pod dresom. Zaznamenal však, že jeho kompresné šortky behom tréningu aj zápasu zostávali suché. To ho inšpirovalo k vytvoreniu rovnako fungujúcich športových tričiek. Po ukončení štúdia na univerzite vyvinul svoj prvý prototyp takto fungujúceho trička. Všetko sa začalo jednoduchým plánom vytvoriť špičkové tričká, ktoré budú kompresné a zároveň budú odvádzať nepríjemný pot, namiesto toho, aby ho nasiakali, tričká, ktoré budú pomáhať telu regulovať telesnú teplotu a zvyšovať výkon.
Súčasnosť Under Armour
V súčasnosti má spoločnosť niekoľko špecializovaných obchodov okrem USA aj v Kanade, Číne a v ďalších 39 krajinách. V roku 2013 bol otvorený prvý Brand House v Baltimore, kde má momentálne Under Armour svoje sídlo. Prvý obchod na inom kontinente, ako je Severná Amerika, bol otvorený v Edinburghu.
Rozšírenie produktových rád o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostného odevného priemyslu. V roku 2003 spoločnosť zaviedla prvú dámsku radu Women's Performance Gear. V dnešnej dobe Under Armour ponúka produkty z moderných, technicky vyspelých materiálov s vynikajúcimi vlastnosťami určených pre mužov, ženy aj mládež. Under Armour má komplexný systém delenia produktov, ktorý je jasný a zrozumiteľný. Ide o kolekciu HeatGear®, ktorá je ideálna, keď je horúco; ColdGear®, ktorá je ideálna, keď je zima a AllSeasonGear® pre celoročné nosenie.