10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess GUESS Riviera Messenger Bag Black Guess Guess - Seductive - For Women, 15 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Greatstore
Guess Guess - Seductive EDT 50ml Guess Guess - Seductive - For Women, 15 ml
Guess Guess - Seductive EDT 50ml

Guess – Seductive EDT 50ml Standard package. For women.

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet
Guess Guess - Seductive - For Women, 15 ml Guess Guess - Seductive - For Women, 15 ml
Guess Guess - Seductive - For Women, 15 ml

GUESS Seductive .Eau de Toilette, For Women.15 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet
Guess Guess - Seductive - For Women, 50 ml Guess Guess - Seductive Homme - For Men, 50 ml
Guess Guess - Seductive - For Women, 50 ml

GUESS Seductive .Eau de Toilette, For Women.50 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet
Guess Guess - Seductive - For Women, 250 ml Guess Guess - Seductive Homme - For Men, 50 ml
Guess Guess - Seductive - For Women, 250 ml

GUESS Seductive .Body Spray, For Women.250 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet
Guess Guess - Seductive Homme - For Men, 50 ml Guess Guess - Seductive Homme - For Men, 50 ml
Guess Guess - Seductive Homme - For Men, 50 ml

GUESS Seductive Homme .Eau de Toilette, For Men.50 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet
Guess Legacy W1049G5 Guess Inteligentná pánska taška GUESS Vezzola Black
Guess Legacy W1049G5

Hodinky z dielne fashion značky Guess sú ako stvorené pre všetkých pánov so záľubou v neprehliadnuteľných doplnkoch.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091 Guess Inteligentná pánska taška GUESS Vezzola Black
Guess Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091

Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.