Luxma Walker pusher interaktívny stolný basketbal 828n
Popis
Walker Pusher Interaktívny stôl Vzdelávacie Nastaviteľná rýchlosť 5v1
Skvelá interaktívna a vzdelávacia hračka, ktorá rastie s dieťaťom. Po prvé, pomáha mu urobiť prvé kroky ako jazda na tlačenici, ktorá sa časom premení na interaktívnu a vzdelávaciu hračku, ktorú možno hrať niekoľkými rôznymi spôsobmi ako vzdelávací stôl, panel alebo basketbal.
- Nastaviteľné posúvacie chodítko s nastaviteľnou rýchlosťou!
- Vzdelávací stôl
- panel so zvukmi a svetlami
- basketbal s loptičkami
- krabie piano
Skvelá interaktívna a vzdelávacia hračka, ktorá rastie s dieťaťom. Po prvé, pomáha mu urobiť prvé kroky ako jazda na posunovači, ktorá sa časom premení na interaktívnu a vzdelávaciu hračku, ktorú možno hrať niekoľkými rôznymi spôsobmi ako vzdelávací stôl, panel alebo basketbal. Keď sa dieťa naučí chodiť, posunkovač sa môže zmeniť na vzdelávací stôl. Nohy sú zahrnuté!
Pevné prvky:
- Motýlik so skladacím krídlom
- Tesniace čelo s košíkom na loptičky v ústach
- Otočná račňa s loptičkami
- Farebné otočné ozubené kolieska
- Na ľavej strane tri otočné prívesky v tvare kvetu
- Šípka so štyrmi kruhmi rôznych farieb na preklad
Odnímateľné prvky:
- Klavír na batérie
- 3 gule v troch farbách
- Tri farebné priehlbiny v tvare postavy (hviezda, kruh, štvorec) a zodpovedajúce bloky na šnúrke.
Vlastnosti:
- Hračka vyrobená s ohľadom na bezpečnosť dieťaťa. Kolesá majú protišmykové gumené podložky.
- Zadné kolesá majú navyše blokovanie kolies, ktoré reguluje rýchlosť jazdca.
- Táto funkcia je užitočná najmä pri prvých krokoch dieťaťa. Neskôr je možné nožičky časom vyprázdniť, pretože dieťa chodí stabilne.
- Rukoväť pojazdu je výškovo nastaviteľná. Vlnitá štruktúra rukoväte zabraňuje pošmyknutiu dieťaťa na rukovätiach.
- Nohy s kolieskami pojazdnej jazdy sú rozmiestnené tak, aby dieťa nezachytilo kolieska pri tlačení.
- Hračka má odnímateľný interaktívny panel so zvukmi a svetlami.
- S panelom sa môže dieťa hrať samostatne, možno ho vziať na výlet do auta, aby si dieťa zajazdilo príjemnejšie.
- Panel obsahuje basketbalovú hru, rozložte kôš a dostaneme sa k nemu farebnými loptičkami, ktoré sú súčasťou sady.
- Panel má výsuvný krab klavír. Klavír má vypínač.
- Klavír má 5 kláves s nápismi: Do, Re, Mi, Fa, So. Každá klávesa má zodpovedajúcim spôsobom vyššiu notu. Po zapnutí klavíra sa klávesy náhodne rozžiaria a melódia hrá.
Okrem toho má krab štyri tlačidlá s morskými živočíchmi – rybou, chobotnicou, hviezdicou a rejnokom:
- Ryba – po stlačení sa prehrajú 3 melódie
- Chobotnica – po stlačení sa prehrajú 4 melódie so zvukmi zvierat
- Hviezdica – po stlačení , prehrá sa 5 melódií
- Ray – po stlačení prehrá 5 melódií
Všetky melódie sú sprevádzané blikajúcimi svetlami.
Hraním sa s autom / stolom / panelom dieťa rozvíja:
- motoriku
- logické myslenie
- predstavivosť
- trpezlivosť
- pamäť
- zmysel pre koncentráciu
- tvorivosť
Rozmery balenia: 68 × 39,5 × 11 cm
Rozmer jazdy: 47 × 40 × 44 cm
Rozmery stola:
- Výška s košíkom: 34 cm
- Výška bez košíka: 20 cm
- Šírka: 25 cm
- Dĺžka výška: 32 cm
Rozmery krabej peny: 17,5 × 11,5 × 3 cm
Priemer koša: 11 cm
Priemer gule: 4 cm
Rozmery samotného panelu: 32 × 28 cm
Hĺbka bez košíka: 4 cm
Hĺbka s košíkom: 17 cm
Batérie: 3 x AAA (nie sú súčasťou balenia)
Vek: 12 mesiacov +
Hračka má certifikát CE, EN71.