Objavte váš nový
MALL obchod na Allegro.
Objavte váš nový
MALL obchod na Allegro.

FAQ - Otázky a odpovede pre zákazníkov MALL.SK

1. Čo je Allegro?

Allegro je najväčšia e-commerce platforma európskeho pôvodu s viac ako 25-ročnými skúsenosťami na trhu. Spoločnosť ponúka produkty vo všetkých kľúčových kategóriách vrátane Auto-moto, Móda, Dom a záhrada, Elektronika, Knihy a zberateľstvo, Deti alebo Zdravie a krása. Allegro funguje na modeli trhu, ktorý spája tisíce individuálnych predajcov s miliónmi zákazníkov. V súčasnosti Allegro pôsobí na 4 trhoch – Poľsko, Česko, Slovensko a Maďarsko.

2. Čo to znamená, že ponuka Mall prechádza na Allegro?

Aktívne pracujeme na komplexnom riešení, ktoré zabezpečí udržanie a zlepšenie lokálnej hodnotovej ponuky Mall pri plnom využití pokročilej technológie Allegro a všetkých výhod, ktoré platforma ponúka. Toto úsilie smeruje k nášmu spoločnému cieľu – sprístupniť slovenským zákazníkom čo najširší sortiment tovaru za konkurencieschopné ceny, úspešne uspokojiť ich potreby online nakupovania a poskytnúť špičkovú zákaznícku skúsenosť.

3. Môžem sa prihlásiť na allegro.sk s mojím účtom Mall?

Áno, môžete použiť funkciu „Prihlásiť sa cez Mall“ a prihlásiť sa pomocou svojho Mall účtu. K potransakčným údajom, vrátane histórie nákupov a sledovania zásielok objednávok zakúpených do 31. marca 2025 prostredníctvom e-shopu mall.sk však máte prístup len vo svojom účte na mall.sk.

4. A čo moje aktuálne objednávky? Budú doručené?

Bez obáv. Plníme všetky objednávky. O výsledku plnenia objednávky Vás budeme informovať e-mailom. K týmto informáciám máte stále prístup tu:

Prihláste sa do svojho účtu (prihláste sa svojím účtom Mall.sk)

5. Môžem sledovať svoju zásielku z MALL.sk alebo kontaktovať zákaznícky servis MALL.sk?

Všetky funkcie sú stále aktívne a budú zachované počas spracovania objednávok. K informáciám o stave máte prístup vo svojom účte. Po zmene na Allegro budete mať stále k dispozícii informácie o stave vašej zásielky.

6. Ako je to s mojou históriou nákupov z MALL.sk? Budem mať prístup k svojim predchádzajúcim objednávkam?

Zákaznícke centrum spolu s históriou objednávok je k dispozícii. Po zmene na Allegro budete mať stále prístup k histórii nákupov.

7. Ako môžem vrátiť tovar zakúpený na MALL.sk? Ostane proces vrátenia rovnaký?

Proces vrátenia zostáva nezmenený. Podľa legislatívy máte ako kupujúci/spotrebiteľ právo vrátiť produkt zakúpený prostredníctvom predaja na diaľku do 14 dní od doručenia. Odstúpenie prebehne na samostatnej webovej stránke, kde sa môžete prihlásiť prostredníctvom Vášho účtu Mall.

Prihláste sa do svojho účtu

Informácie o procese vrátenia nájdete tu.

Adresa na vrátenie tovaru:

Allegro Slovakia s.r.o. (mall.sk)
Helicar Hala DC2
900 55 Lozorno
Slovensko

Ako vrátiť tovar zakúpený cez Mall na Allegre?

Podmienky vrátenia tovaru na Allegre

  • Vrátenie bez registrácie (ako hosť): V e-maile s potvrdením nákupu prejdite na Podrobnosti nákupu. Tu si môžete vybrať, či chcete vrátiť alebo zrušiť nákup.
  • Ak máte účet Allegro: Na karte História nákupov prejdite na Podrobnosti nákupu. Tu si môžete vybrať, či chcete vrátiť alebo zrušiť nákup.

Doplňujúce informácie:

  • Prijímame vrátený tovar od spoločností
  • Ak tovar pošlete na dobierku, vrátený tovar neprijmeme.
  • Dostali ste darček? Ak vraciate tovar, pošlite nám späť aj tento darček.

8. A čo moje reklamácie? Budú vyriešené? Čo ak chcem v budúcnosti podať reklamáciu?

Existujúce žiadosti budú spracované ako obvykle. Ak by ste chceli podať novú reklamáciu, môžete tak urobiť na samostatnej webovej stránke tu:

Podať novú žiadosť o reklamáciu

9. Ako je to s osobnými údajmi? Budú prenesené na Allegro?

Osobné údaje budú naďalej spracúvané spoločnosťou Allegro Slovakia s.r.o., IČO: 35 950 226, so sídlom na Prievozskej 4D, Bratislava - mestská časť Ružinov, PSČ 821 09, podľa zásad ochrany osobných údajov. Naďalej umožníme plnenie všetkých práv vyplývajúcich z GDPR a síce:

  • právo na prístup k údajom, ich opravu a vymazanie,
  • obmedzenie ich spracovania,
  • právo na ich prevod,
  • právo nepodliehať automatizovanému rozhodovaniu vrátane profilovania a
  • právo namietať spracúvanie osobných údajov.

Osobné údaje nebudú odovzdané spoločnosti Allegro.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa spracovania osobných údajov, kontaktujte nás prostredníctvom interaktívneho formulára.