Gigaset IP Base
Popis
<B> Základňa s profesionálnymi telefonickými funkciami a užívateľsky prívetivým webovým konfigurátorom </B>
*Telefónna základňa až pre 6 DECT slúchadiel *Podporuje hovory s vynikajúcou kvalitou zvuku HDSPTM s kodekom G.722
- Pohodlné nastavenie pomocou webového konfigurátora Gigaset
- Prístup ku kontaktom Google a Microsoft 365 – každý s kapacitou 1.000 záznamov
- Centrálny telefónny zoznam až na 500 záznamov
- 3 miestne telefónne záznamníky s individuálnym časovým ovládaním
- Oznamovanie nových správ ako cez slúchadlo, tak cez webový konfigurátor Gigaset
- Priame počúvanie hlasových správ cez slúchadlo
Gigaset IP BASE kombinuje to najlepšie zo sveta telefonovania Gigaset. Internetová telefónia (VoIP) umožňuje hovory v HD kvalite a užívateľský prívetivý konfigurátor zjednodušuje nastavovanie a ovládanie modelu Gigaset IP BASE.
<B>Telefonovanie</B> Budúcnosť telefonovania je digitálna. Hovory už dávnou nie sú prenášané telefónnou linkou, ale prostredníctvom routera ako digitálne dáta cez internet. Medzi výhody patrí vynikajúci zvuk v HD, tri telefónne čísla na prípojku a možnosť viesť niekoľko hovorov zároveň. Okrem toho je možné prihlásiť až 6 DECT prístrojov, a tak ponúknuť vysokú mieru flexibility.
<B>Webový konfigurátor</B> Nový webový konfigurátor Gigaset s intuitívnym užívateľským rozhraním umožňuje rýchle nastavenie a sprevádzkovanie základne. Vďaka prístupu k sprievodcom Gigaset sa DECT aj VoIP pripojenie, rovnako ako presmerovanie hovorov a DECT repeatery, ľahko nastaví.
<B>Riadenie kontaktov</B> S pôsobivou kapacitou až 500 záznamov v centrálnom telefónnom zozname ponúka Gigaset IP BASE prvotriedne možnosti ukladania. Okrem toho bezproblémová integrácia účtov Google a Microsoft 365 umožňuje v oboch prípadoch uložiť 1.000 kontaktov pre maximálnu efektivitu vašej komunikácie.
<B>Telefónny záznamník s časovým ovládaním</B> Gigaset IP BASE sa môže pochváliť tromi digitálnymi telefónnymi záznamníkmi. To vám umožňuje jasne priradiť súkromné aj firemné hovory alebo rodinným príslušníkom priradiť ich individuálne telefónne čísla a telefónne záznamníky. Okrem toho je možné telefónne záznamníky individuálne načasovať cez webový konfigurátor. To napríklad dovoľuje automatické presmerovanie hovorov na záznamník po pracovnej dobe.