10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 48551427

Adler Sušička potravín Adler AD 6660

Adler Sušička potravín Adler AD 6660

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Sušička potravín Adler AD6660 je dokonalým riešením pre tých, ktorí si chcú pripraviť domáce sušené ovocie, zeleninu, huby a iné potraviny
144,99 €
Tovar od: Domotechnica
144,99 €
Doprava zadarmo
Posledné 2 kusy

29.1.2025 na vašej adrese

Popis

Sušička potravín Adler AD6660 je dokonalým riešením pre tých, ktorí si chcú pripraviť domáce sušené ovocie, zeleninu, huby a iné potraviny. So 6 automatickými programami a rozsiahlymi možnosťami nastavenia času a teploty je proces sušenia jednoduchý a presný. Skladacia konštrukcia zariadenia uľahčuje skladovanie a kvalitné materiály zaisťujú dlhú životnosť.

Hlavné výhody:
 – Skladací dizajn: Šetrí miesto a uľahčuje skladovanie, keď sa sušička nepoužíva.
 – 6 automatických programov: Ponúka rôzne možnosti sušenia pre vždy dokonalé výsledky
 – Nastavenie času: Čas sušenia je možné nastaviť od 0,5 do 48 hodín s presnými 0,5-hodinovými intervalmi.
 – Nastavenie teploty: Flexibilný teplotný rozsah od 30 do 75°C, s 5°C krokmi – ideálne na sušenie rôznych produktov.
 – Odolné materiály: Vybavené 6 nerezovými (SUS) sieťkovými podnosmi, 1 PP sieťovinou a 1 PP odkvapkávacím podnosom – poskytujú odolnosť a hygienu pre bezpečné sušenie potravín.
 – Rozmery produktu: 426 × 312 × 293 mm, vhodné do každej kuchyne.


Charakteristika a technické údaje:
Výkon: 600 W
Napájanie: 230 V, 50 Hz
Veľkosť produktu: 426×312×293 mm
Skladateľný výrobok
6 automatických programov
Nastavenie času: 0,5 h-48 h, v krokoch po 0,5 h
Nastavenie teploty: 30–75°C, v krokoch po 5°C
6 odolných nerezových sít – zaisťujúcich efektívne sušenie
Sieťovina vyrobená z bezpečného materiálu PP (BPA FREE) – ideálne pre malé produkty
Odkvapkávacia tácka z PP materiálu bez BPA – hygienické a bezpečné používanie

Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘