Adler Infra žehlička na vlasy Adler AD 2318
Popis
Inovatívna infra žehlička na vlasy Adler AD2318 je vybavený keramickými doskami, ktoré zaisťujú bezpečné vyrovnávanie vlasov. Infračervená technológia zaisťuje rovnomernejšie rozloženie tepla po celom povrchu doštičiek a dodáva vlasom krásny a zdravý vzhľad. Prístroj má reguláciu teploty v rozsahu 150 až 230°C, čo umožňuje optimálne prispôsobenie typu vašich vlasov. Žehlička má veľmi ergonomický, pohodlný tvar a vyznačuje sa rýchlym zahrievaním. Zaoblené hrany bránia náhodnému popáleniu a vyhrievacie dosky dokonale pritlačia pramene vlasov na obidve strany. Maximálny výkon zariadenia je 120 W.
O účes sa radi staráme pri práci, pri zvláštnych príležitostiach, ale aj počas typických dní. Bohužiaľ, použitie fénov, elektrických kefiek, natáčiek a žehličiek je veľmi často nevhodné pre zdravie našich vlasov. Vidíme, že za každého počasia vyschnú, elektrifikujú a objavia sa rozštiepené končeky. Preto, ak sa nechceme vzdať častej starostlivosti a stylingu, mali by sme zvoliť vybavenie, ktoré tiež pomôže zdraviu vlasov. Žehlička Adler AD 2318 používa infračervenú technológiu, ktorá zaisťuje rovnomerné rozloženie tepla a zaisťuje zdravý a krásny vzhľad vlasov.
Charakteristika a technické údaje:
Infračervená žehlička na vlasy
Keramické doštičky pre bezpečné vyrovnávanie vlasov
Regulácia teploty: 150–230°C
Rýchly ohrev (PTC)
Infračervená technológia distribuuje teplo rovnomerne
Infračervená technológia dodáva vlasom lesk a krásny vzhľad
Pohodlná rukoväť a ergonomický tvar
Zaoblené hrany zabraňujú popáleniu
Pramene vlasov dokonale zapadajú do dosiek
Výkon: 35 W
Maximálny výkon: 120 W
Napájanie: 220–240 V, 50/60 Hz
Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘