10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 6475958

Adler Naparovacia žehlička Adler AD 5030

Adler Naparovacia žehlička Adler AD 5030

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Máte radi žehlenie a hľadáte profesionálne vybavenie, ktoré vám tiež pomôže zaistiť životnosť žehlených textílií? Keramické naparovacia žehlička ADLER AD5030 je moderné riešenie, ktoré prekvapí aj tých, ktorí neradi žehlia
Momentálne nedostupné.
32,99 €
Tovar od: Domotechnica
32,99 €
Vrátenie zadarmo cez Packetu

Popis

Máte radi žehlenie a hľadáte profesionálne vybavenie, ktoré vám tiež pomôže zaistiť životnosť žehlených textílií? Keramické naparovacia žehlička ADLER AD5030 je moderné riešenie, ktoré prekvapí aj tých, ktorí neradi žehlia. Funkčnosť, jednoduchosť použitia a elegantný dizajn zaistia spokojnosť pre každého, kto sa niekedy pokúša s týmto zariadením niečo vyžehliť! Použité moderné riešenia uľahčia starostlivosť o materiály a tkaniny nielen doma, ale aj na pracovisku. AD5030 s elegantným medeným puzdrom ponúka skutočne silný maximálny výkon 3 000 W. Tento model keramickej žehliacej plochy je vybavený funkciami samočistenia(Self-Clean), Anti-Calc a Anti-Drip. Veľká nádrž na vodu 310 ml a konštantná para až do 20 g/min. umožňujú vždy efektívne žehlenie.

Charakteristika a technické údaje:
Výkon: nom. 1800–2200 W, max.3000 W
Keramická žehliaca plocha
Konštantná para 20 g/min.
Parný ráz 70 g/min.
Funkcia naparovania
Kropenie 0,5 g/dávka
Drip stop (Anti-Drip) – proti odkvapkávaniu
Anti-Calc proti usádzaniu vodného kameňa
Self-Clean samočistiaca funkcia
Veľká nádrž na vodu 310 ml

Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘