Cena
Štítok
Dostupnosť
Predajca
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Kyprič trávnika z radu GARDENA combisystem slúži na odstraňovanie machu, trávnej plsti a buriny.
môžete mať 27.12
Rýľ na okraje trávnika z radu GARDENA combisystem je optimálny pre vytváranie rovných okrajov trávnika a jasnému oddeľovaniu záhonov.
môžete mať 27.12
GARDENA Combisystem teleskopická násada je optimálne vhodná pre pohodlnú prácu vo výške až 5 metrov.
môžete mať 07.01
Kyprič z radu GARDENA Combisystem má pracovnú šírku 14 cm a je optimálny pre prípravu na siatie a kyprenie pôdy na záhonoch. Záručná lehota je 25 rokov.
môžete mať 27.12
Uľahčite si ber opadaného ovocia z veľkých ovocných stromov. Násada nie je súčasťou balenia, tú je možné dokúpiť tu.
môžete mať 27.12
Padne dokonale do ruky
Pad
môžete mať 30.12 - 31.12
Na sadenie a presadzovanie</span
môžete mať 30.12 - 31.12
Na kyprenie, prevzdušňovanie a o
môžete mať 30.12 - 31.12
Čistič medzier EcoLine 17704–20 od značky Gardena. Obsahuje až 85% recyklovaného plastového materiálu. Nerez oceľ s prímesou viac ako 45 % recyklovaného kovu. Drevená voskovaná koncovka s certifikáciou FSC. Hmotnosť 0,18 kg.
môžete mať 27.12
Pre odstraňovanie trávy, machu a buriny zo škár medzi dlažobnými kameňmi alebo kockami a pozdĺž múrov.
môžete mať 27.12
Vysoko kvalitné drevo pre prácu s nízkymi vibráciami
<span style="font
môžete mať 30.12 - 31.12
Vysoko kvalitné drevo pre prácu s nízkymi vibráciami
<span style="font
môžete mať 30.12 - 31.12
Držiak na násady Flex od značky Gardena. Hodí sa na priestorovo úsporné skladovanie rôznych násad a jednodielneho záhradného náradia. Dva priložené držiaky umožňujú jednoduché rozšírenie už existujúceho úložného priestoru.
môžete mať 27.12
Na vysádzanie sadeníc</st
môžete mať 30.12 - 31.12
Na kyprenie a prevzdušňovanie pô
môžete mať 30.12 - 31.12
Nástroj 2 v 1: odstraňování plevele z půdy pomocí kultivátoru, úklid vykopaného plevele ze záhonku pomocí hrábí
môžete mať 30.12 - 31.12
Na kyprenie pôdy
môžete mať 30.12 - 31.12
Na skvelé presádzanie. Plastové prvky sú teraz vyrobené z viac ako 85% z recyklovaného materiálu a z certifikovaného dreva FSC 100%.
môžete mať 30.12 - 31.12
Na kyprenie, prevzdušňovanie a o
môžete mať 30.12 - 31.12
Na odstraňovanie buriny</
môžete mať 30.12 - 31.12
Na náročné pletie a kyprenie pôd
môžete mať 30.12 - 31.12
GARDENA Combisystem teleskopická násada je optimálne vhodná pre pohodlnú prácu vo výške až 6 metrov. Záruka v trvaní 25 rokov.
môžete mať 07.01
Pro snadné a účinné odstraňování plevele (především pampelišek) ve vzpřímené poloze
môžete mať 30.12 - 31.12
Pre starostlivosť o záhradu šetr
môžete mať 30.12 - 31.12
Firmu GARDENA založili v roku 1961 páni Werner Kress a Eberhard Kastner. V roku 1966 zazrelo svetlo sveta logo GARDENA, t.j. dodnes používané slniečko a farebná dúha. Za niekoľko desaťročí sa firma z malého obchodu so záhradným náradím rozrástla na celosvetovo známeho výrobcu inteligentných výrobkov a systémov pre starostlivosť o záhradu. Tajomstvo tohto úspechu tkvie vo veľkej inovačnej sile značky a dôslednej sortimentovej a predajnej politike, ktorá sa orientuje na potreby a požiadavky zákazníkov. GARDENA GmbH so sídlom v Ulme patrí od marca 2007 do skupiny Husqvarna.
Sortiment značky GARDENA zahŕňa tri oblasti:
- zavlažovanie záhrady(Original GARDENA systém, hadice, hadicové vozíky, Sprinklersystém, Micro-Drip-systém, riadenie zavlažovania)
- záhradné náradie vrátane potrieb pre záhradné jazierka (mechanické, elektrické alebo akumulátorové sekačky, prevzdušňovače, vertikutátory, nožnice, pílky, drviče, fólie, čerpadlá, filtre a príslušenstvo pre záhradné jazierka)
- čerpadlá (záhradné, ponorné tlakové, ponorné, kalové čerpadlá, domáce vodné automaty, domáce vodárne).
GARDENA je v medzinárodnej konkurencii jednou z najsilnejších značiek v záhradnom sektore. Na úspešnej ceste budovania značky prerazila do obchodov a ku konečným zákazníkom vďaka svojim moderným a vysoko kvalitným výrobkom s nezameniteľným designom. Silná pozícia na trhu, zosilnená sympatiami a znalosťami značky u zákazníkov, je ideálnym predpokladom pre ďalší úspešný rozvoj. V súvislosti s premenou úžitkových záhrad na „oddychové“ bude v budúcnosti určite stúpať dopyt aj po službách s tým spojených, t.j. po plánovaní a realizácii záhrad až po celkovú starostlivosť o záhradu.