Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Zdobíte sa rada štýlovými doplnkami, ktoré sú naozaj neprehliadnuteľné? Potom budete doslova nadšená z hodiniek značky Guess. Na prvý pohľad vás očarí celostrieborné prevedenie hodiniek. Hodinky si na zápästie pripnete dokonale prispôsobivým milánskym ťahom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Aura je označenie pôvabných hodiniek obľúbenej značky Guess. Radosť budú robiť každej žene, ktorá si potrpí na luxus a eleganciu. Luxusný vzhľad hodinkám prepožičiavajú trblietavé zirkóny umiestnené pri nožičkách pozláteného puzdra av ciferníku.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámske hodinky Guess vsádzajú na minimalistické prevedenie. Nechajte sa okúzliť pozláteným puzdrom osadeným trblietavými kamienkami. Nájdeme je tiež v zlatom ciferníku na mieste indexov. Na zápästí sa hodinky pripínajú úzkym ťahom. Hodinky sú pomerne drobné a skvele ozdobí aj menšie zápästia.
môžete mať 14.01 - 15.01
Biely kožený náramok Acapulco JUMB02142JWSTWIS.
môžete mať 14.01 - 15.01
Blyštivé oceľové náušnice so zirkónmi Tiny Dancer JUBE04645JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Blyštivé oceľové náušnice so zirkónmi Tiny Dancer JUBE04648JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Blyštivý pozlátený náramok so zirkónmi Tiny Dancer JUBB04644JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Nemôžete sa rozhodnúť, či si na zápästí pripnete hodinky alebo náramok? Hodinky z dielne kultovej značky Guess sú oboje. Ich miniatúrne hranaté puzdro elegantne prechádza do pozláteného oceľového ťahu. Ciferník je posiaty trblietavými kryštálmi.
môžete mať 14.01 - 15.01
Bronzové náušnice s prívesky Wanderlust UBE20022.
môžete mať 14.01 - 15.01
Premýšľate, či si na zápästie pripnúť štýlové hodinky alebo luxusné náramok? Stavte na hodinky z dielne fashion značky Guess, ktoré sú obojím! Ich celostrieborné prevedenie vyzerá jednoducho dokonale a dodá šťavu aj tomu nejšedivějšímu outfitu.
môžete mať 14.01 - 15.01
Čierny kožený náramok Blackjack JUXB03238JWSTBK.
môžete mať 14.01 - 15.01
Čierny kožený náramok Blackjack JUXB03238JWYGBK.
môžete mať 14.01 - 15.01
Connoisseur je označenie pôvabných hodiniek obľúbenej značky Guess. Radosť budú robiť každej žene, ktorá si potrpí na luxus a eleganciu. Luxusný vzhľad hodinkám prepožičiava kompletné pozlátenie. Puzdro aj ťah sú vyrobené z prvotriednej ušľachtilej ocele.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. V staroružovej farbe.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. Na mobilný telefón a drobné nevyhnutnosti.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. 2 hlavné zipsové vrecká.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. 2 hlavné zipsové vrecká.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. Retiazkový popruh.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. 2 hlavné zipsové vrecká.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. Retiazkový popruh.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska crossbody kabelka. 2 zipsové vrecká.
môžete mať 14.01 - 15.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.