10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Štýlový pevný náramok Los Angeles UBB20000 Guess Pozlátený náramok s kryštálmi Moon Phases JUBB01198JWYG (Rozmer 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Štýlový pevný náramok Los Angeles UBB20000

Štýlový pevný náramok Los Angeles UBB20000.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Biely kožený náramok Acapulco JUMB02142JWSTWIS Guess Blyštivý pozlátený náramok so zirkónmi Tiny Dancer JUBB04644JWYG (Dĺžka 14,5 cm)
Guess Biely kožený náramok Acapulco JUMB02142JWSTWIS

Biely kožený náramok Acapulco JUMB02142JWSTWIS.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Elegantný kožený náramok Tuson JUMB02143JWSTCGT/U Guess Dvojitý pánsky náramok Edgy Styles JUMB04051JWSTBK (Dĺžka 19 cm)
Guess Elegantný kožený náramok Tuson JUMB02143JWSTCGT/U

Elegantný kožený náramok Tuson JUMB02143JWSTCGT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.