10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Nadčasový oceľový náramok Arm Party JUBB04222JWRH Guess Nadčasový bronzový náramok s príveskami Round Harmony JUBB01163JWRG (Rozmer 16 - 20 cm - L)
Guess Nadčasový oceľový náramok Arm Party JUBB04222JWRH

Nadčasový oceľový náramok Arm Party JUBB04222JWRH.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Nadčasový oceľový náramok Pit Stop JUMB04439JWSTS Guess Nadčasový pozlátený náramok Arm Party JUBB04222JWYG (Dĺžka 18,5 cm)
Guess Nadčasový oceľový náramok Pit Stop JUMB04439JWSTS

Nadčasový oceľový náramok Pit Stop JUMB04439JWSTS.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Nadčasový pozlátený náramok Pit Stop JUMB04439JWYGS Guess Nadčasový pozlátený náramok Arm Party JUBB04222JWYG (Dĺžka 18,5 cm)
Guess Nadčasový pozlátený náramok Pit Stop JUMB04439JWYGS

Nadčasový pozlátený náramok Pit Stop JUMB04439JWYGS.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Nežné pozlátené náušnice Lovely Guess JUBE03038JWYGT/U Guess Nežné oceľové náušnice s modrými zirkónmi Studs Party JUBE02150JWRHBLT/U
Guess Nežné pozlátené náušnice Lovely Guess JUBE03038JWYGT/U

Nežné pozlátené náušnice Lovely Guess JUBE03038JWYGT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.