10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Seductive Red - telový závoj 250 ml Guess Sexy Skin Solar Warmth - tělový závoj 250 ml
Guess Seductive Red - telový závoj 250 ml

Očarujúce telový sprej Seductive Red Women od Guess ponúka štýlovú dámsku vôňu. Vyžaruje sebavedomie a zaujme aj svojim elegantným červeno-zlatým sfarbením. V hlave dominujú tóny mandlí, čerešní a ružového korenia, zatiaľ čo čerešňový kvet, magnólie a fialka udávajú tón v srdci.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Seductive - telový sprej 250 ml Guess Sexy Skin Solar Warmth - tělový závoj 250 ml
Guess Seductive - telový sprej 250 ml

Seductive je ovocno-kvetinová vôňa pre ženy od značky Guess. Táto zmyselná a opojná vôňa ovocia, kvetov a vanilky bola vytvorená pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvode vône nájdeme hrušku, čierne ríbezle a bergamot, srdce v sebe ukrýva jazmín, kvet pomarančovníka a koreň kosatca.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Sexy Skin Solar Warmth - tělový závoj 250 ml Guess Sexy Skin Solar Warmth - tělový závoj 250 ml
Guess Sexy Skin Solar Warmth - tělový závoj 250 ml

Oddajte sa vďaka jedinečnej kvetinovo-ovocnej letnej vôni Sexy Skin Solar Warmth radosti a potešenia. Zahaľte sa do omamných tónov sviežich citrusov, ktoré sprevádzajú príťažlivé tóny ružového korenia alebo lahodného kokosu.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Sexy Skin Tropical Breeze - tělový závoj 250 ml Guess Uomo Acqua - EDT 100 ml + deodorant ve spreji 226 ml + sprchový gel 100 ml + kosmetická taška
Guess Sexy Skin Tropical Breeze - tělový závoj 250 ml

Osviežujúci telový závoj Sexy Skin Tropical Breeze od značky Guess vás zahalí do letnej vône, ktorá je plná zábavy a potešenia. Vôňa sa otvára divokými tónmi lístkov černice, exotickým ananásom a sladkokyslými čiernymi ríbezľami.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Sheer Attraction - tělový sprej 250 ml Guess Uomo Acqua - EDT 100 ml + deodorant ve spreji 226 ml + sprchový gel 100 ml + kosmetická taška
Guess Sheer Attraction - tělový sprej 250 ml

Guess Love telová vôňa Sheer Attraction dodá atraktívny vôňu každej žene. Jemne voňajúce harmanček a aloe vera dodávajú uvoľňujúce náladu. Užite si čas s touto príjemnou vôňou Love Sheer Attraction od značky Guess.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Uomo Acqua - EDT 100 ml + deodorant ve spreji 226 ml + sprchový gel 100 ml + kosmetická taška Guess Uomo Acqua - EDT 100 ml + deodorant ve spreji 226 ml + sprchový gel 100 ml + kosmetická taška
Guess Uomo Acqua - EDT 100 ml + deodorant ve spreji 226 ml + sprchový gel 100 ml + kosmetická taška

Uomo Acqua od značky Guess je osviežujúca pánska vôňa, ktorá dokonale zachytáva energiu a ľahkosť vody. V úvode sa prelínajú živé tóny citróna a jemná sviežosť uhorky, ktoré sú podčiarknuté pikantným akcentom kardamómu.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Woman - tělový sprej Guess Woman - tělový sprej
Guess Woman - tělový sprej

Guess Woman je kvetinovo-ovocná vôňa pre nespútanú ženu. Táto ľahko sladká vôňa je vhodná na denné nosenie. Spočiatku vás osvieži mandarínka, broskyňa, červené ovocie, potom budete zahalení do kvetinového závoja, koniec dovŕši pižmo, ambra a cédrové drevo.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.