Cena
Štítok
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Očarujúce telový sprej Seductive Red Women od Guess ponúka štýlovú dámsku vôňu. Vyžaruje sebavedomie a zaujme aj svojim elegantným červeno-zlatým sfarbením. V hlave dominujú tóny mandlí, čerešní a ružového korenia, zatiaľ čo čerešňový kvet, magnólie a fialka udávajú tón v srdci.
môžete mať 13.01 - 14.01
Seductive je ovocno-kvetinová vôňa pre ženy od značky Guess. Táto zmyselná a opojná vôňa ovocia, kvetov a vanilky bola vytvorená pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvode vône nájdeme hrušku, čierne ríbezle a bergamot, srdce v sebe ukrýva jazmín, kvet pomarančovníka a koreň kosatca.
môžete mať 13.01 - 14.01
Oddajte sa vďaka jedinečnej kvetinovo-ovocnej letnej vôni Sexy Skin Solar Warmth radosti a potešenia. Zahaľte sa do omamných tónov sviežich citrusov, ktoré sprevádzajú príťažlivé tóny ružového korenia alebo lahodného kokosu.
môžete mať 13.01 - 14.01
Osviežujúci telový závoj Sexy Skin Tropical Breeze od značky Guess vás zahalí do letnej vône, ktorá je plná zábavy a potešenia. Vôňa sa otvára divokými tónmi lístkov černice, exotickým ananásom a sladkokyslými čiernymi ríbezľami.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Love telová vôňa Sheer Attraction dodá atraktívny vôňu každej žene. Jemne voňajúce harmanček a aloe vera dodávajú uvoľňujúce náladu. Užite si čas s touto príjemnou vôňou Love Sheer Attraction od značky Guess.
môžete mať 13.01 - 14.01
Uomo Acqua od značky Guess je osviežujúca pánska vôňa, ktorá dokonale zachytáva energiu a ľahkosť vody. V úvode sa prelínajú živé tóny citróna a jemná sviežosť uhorky, ktoré sú podčiarknuté pikantným akcentom kardamómu.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Woman je kvetinovo-ovocná vôňa pre nespútanú ženu. Táto ľahko sladká vôňa je vhodná na denné nosenie. Spočiatku vás osvieži mandarínka, broskyňa, červené ovocie, potom budete zahalení do kvetinového závoja, koniec dovŕši pižmo, ambra a cédrové drevo.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.