Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dámska peňaženka. Dostatok slotov na karty a doklady.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka. Zapínanie na patent.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka large. S pútkom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka large. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka large. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka large
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka medium. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Vrecko na mince.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Sloty na karty a doklady.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Zapínanie na zips.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka medium
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka medium
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka medium
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. S logom značky.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. V žltej farbe.
môžete mať 14.01 - 15.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.