Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Módny oceľový náhrdelník Perfect JUBN04068JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový náhrdelník 4G Rising JUBN04263JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový náhrdelník so zirkónmi Stylish Guess JUBN04593JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový náramok pre ženy Knot You JUBB04059JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový prsteň Frontiers JUMR01344JWST.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový prsteň pre mužov South Elemeda JUMR04020JWSTBK.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový prsteň so zirkónmi Perfect JUBR04067JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny oceľový prsteň so zirkónmi Perfect JUBR02188JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny pozlátený náhrdelník 4G Rising JUBN04263JWYGT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny pozlátený náhrdelník so zirkónmi Stylish Guess JUBN04593JWYGT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny pozlátený náramok Fine Heart JUBB01422JWRG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny pozlátený prsteň so zirkónmi Perfect JUBR04067JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny prsteň pre ženy 4G Logo Boule JUBR01397JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
Módny prsteň s kryštálmi JUBR01168JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
Modrý kožený náramok Malibu JUMB01345JWSTJBT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Vysoko kvalitný univerzálny mokasíny. Výberom Guess Black FL8ONRLEA14 si vyberiete solídny a osvedčený produkt. Čím sú tieto Guess topánky také výnimočné? V prvom rade jedinečný dizajn, veľmi ľahké, odolné a veľmi moderné materiály, z ktorých boli vyrobené: (syntetický materiál).
môžete mať 18.01
Topánky Guess Lordsy FLJISALEA14NATU pre ženu sú módna a elegantná obuv v súlade so súčasnými trendmi. Vyznačujú sa vyváženou farbou a strihom. Je to zároveň vysoký komfort a dokonalé padnutie, čo bolo dosiahnuté vďaka použitiu moderných technických riešení .
môžete mať 18.01
Topánky Guess FLJISALEA14BLACK FLJISALEA14BLACK pre ženu sú módna a elegantná obuv v súlade so súčasnými trendmi. Vyznačujú sa vyváženou farbou a strihom. Je to zároveň vysoký komfort a dokonalé padnutie, čo bolo dosiahnuté vďaka použitiu moderných technických riešení .
môžete mať 18.01
Neprehliadnuteľné hodinky od obľúbenej značky Guess budú robiť radosť každému gentlemanovi, ktorý túži po výnimočnom módnom doplnku. Už na prvý pohľad si budete istý, že hodinky Monarch vás nikdy neomrzia. Robustné oceľové puzdro v zlatej úprave je prepojené s pohodlným koženým remienkom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Neprehliadnuteľné hodinky od obľúbenej značky Guess budú robiť radosť každému gentlemanovi, ktorý túži po výnimočnom módnom doplnku. Už na prvý pohľad si budete istý, že hodinky Monarch vás nikdy neomrzia. Robustné oceľové puzdro je prepojené s pohodlným koženým remienkom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Očarujúce hodinky Moonlight od obľúbenej značky Guess budú robiť radosť každej žene, ktorá sa rada zdobí blyštivými doplnkami. Oceľové puzdro je kompletne pozlátené a vysadené trblietavými kamienkami.
môžete mať 14.01 - 15.01
Trblietavý telový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojnej, letnej, ovocnej vône.
môžete mať 14.01 - 15.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.