Objavte váš nový
MALL obchod na Allegro.
Objavte váš nový
MALL obchod na Allegro.
Upresniť parametre
Guess GUESS Riviera Messenger Bag Black Guess GUESS Vezzola Smart Billfo Messenger Bag Black

Momentálne nedostupné

Partner: Shumee
Guess GUESS Riviera Messenger Bag Black Guess GUESS Vezzola Smart Billfo Messenger Bag Black

Momentálne nedostupné

Partner: Greatstore
Guess Leather Stamped kryt na iPhone 15 Pro, čierny Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782
Guess Leather Stamped kryt na iPhone 15 Pro, čierny

Guess kryt na mobil – značkový kryt, materiál z ekokože, odolný polyuretán, mierne vyvýšené vonkajšie okraje, ochrana displeja i fotoaparátu, efektívne tlmenie pádov.

Momentálne nedostupné

Partner: MOBILEGO
Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782 Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782
Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782

Vystúpte z davu s dynamickým efektom presýpacieho puzdra Guess. Vďaka fluorescenčnej žiare v tmavom piesku a dvojdielnej konštrukcii je puzdro žiarivé vo svojej kráse a jedinečnosti.

Momentálne nedostupné

Partner: IZMAEL.eu

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.