10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Philips Hue LED pásik WACA Lightstrips plus predĺženie 1 m Philips LED pásik Hue WACA Lightstrips plus, základná sada 2 m
Philips Hue LED pásik WACA Lightstrips plus predĺženie 1 m

Svetelný pás LED, predĺženie 1 m, Bluetooth, pás Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 11,5 W, svetelný tok 1030 lm, 2000–6500K, RGB, IP20, možnosť stmievania.

môžete mať 05.12 - 06.12

Philips LED pásik Hue WACA Lightstrips plus, základná sada 2 m Philips LED pásik Hue WACA Lightstrips plus, základná sada 2 m
Philips LED pásik Hue WACA Lightstrips plus, základná sada 2 m

LED pásik, Hue LED White and Color Ambiance, 2 m základná sada, Bluetooth, pásik s napájacou jednotkou Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 20 W, svetelný tok 1700 lm, 2000–6500 K, RGB, IP20, možnosť stmievania.

môžete mať 05.12 - 06.12

Philips DLP2209 nabíjačka, 1A / 5V - univerzálna Philips LED pásik Hue WACA Lightstrips plus, základná sada 2 m
Philips DLP2209 nabíjačka, 1A / 5V - univerzálna

Nabíjačka do el.siete zakončená 2× USB konektorom, vstup 100 – 240V, výstupné hodnoty 5V / max. 1A, vhodná pre rad mobilných zariadení. Konektory: USB 2.0 Maximálny prúd: 1 A Počet USB konektorov: 2× Záruka 24 mesiacov.

môžete mať 04.12 - 05.12

Philips Podsvietenie TV SMART LED BL2 RGBIC Philips Podsvietenie TV SMART LED BL2 RGBIC
Philips Podsvietenie TV SMART LED BL2 RGBIC

LED pásik na monitor s farebným senzorom, vhodný pre TV alebo monitory s uhlopriečkou 55–65 palcov, WiFi 2,4 GHz, stmievateľný, napájanie zo siete, aplikácie Tuya Smart a Smart Life, kompatibilný s Google Assistant a Amazon Alexa.

Momentálne nedostupné

Philips Inteligentná zásuvka Hue biela Philips Podsvietenie TV SMART LED BL2 RGBIC
Philips Inteligentná zásuvka Hue biela

Inteligentná zásuvka, mobilná aplikácia Philips Hue, kompatibilná s Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Assistant a Microsoft Cortana, rozmery 8,1 × 5,1 × 5,1 cm, biela.

Momentálne nedostupné

Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.

V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.

Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.

Špecializácia

domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.