Cena
Štítok
Stav tovaru
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Sušič na vlasy s kompaktným a ľahkým dizajnom, ktorý je pohodlný na používanie.
Momentálne nedostupné
Pre výnimočnú každodennú čistotu. Pre osviežujúce hĺbkové čistenie. Intenzity 3.
Momentálne nedostupné
Vreckový vysávač poskytuje dôkladné čistenie bez námahy. Philips Series 5000 XD5123/10 odhaľuje skrytý prach a zachytáva viac ako 99,99 % alergénov. 900 W motor pre silný sací výkon s 5-ročnou zárukou. Hubica TriActive .
Momentálne nedostupné
Výrobník cestovín s bezproblémovou technológiou ProExtrude pre dokonale hladké výsledky. Philips Series 7000 Pastamaker HR2665/96 ponúka dokonalú technológiu miešania na vytvorenie cesta s pokynmi týkajúcimi sa správneho pomeru tekutiny a múky. Zvládne pripraviť až 8 porcií čerstvých cestovín naraz. Jednoduché čistenie, nepriľnavé časti je možné umývať v umývačke.
Momentálne nedostupné
Žehlička na vlasy s technológiou ThermoShield chráni vlasy pred poškodením teplom. Philips 5000 Series BHS510/00 ponúka plávajúce keramické doštičky napustené arganovým olejom, ionizačnú technológiu, 12 nastavení teploty a praktické automatické vypnutie.
Momentálne nedostupné
Hygienický zvlhčovač s technológiou NanoCloud šíri o 99 % menej baktérií ako ultrazvukové zvlhčovače. Philips Series 2000 HU2510/10 rovnomerne zvlhčuje vzduch, ponúka 2 režimy zvlhčovania a je vhodný pre miestnosti až 31 m2.
Momentálne nedostupné
Hygienický zvlhčovač s technológiou NanoCloud šíri o 99% menej baktérií ako ultrazvukové zvlhčovače. Philips Series 3000 HU3918/10 je vybavený numerickým displejom pre prehľad nad kvalitou vzduchu, 3 režimy zvlhčovania a tichým režimom pre nerušený spánok.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.