Cena
Štítok
Stav tovaru
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Fotopasca s CMOS 5MP a objektívom 90 °. Záznam 1–10 foto až 24 MP alebo 3s-10min video až 2,7 K/20fps, 3×PIR senzor 120 ° / odozva 0,5 s / 36 Black IR LED do 20m, vnútorné 2 "LCD, microSD do 256GB, 4× alebo 8× …
Momentálne nedostupné
Príslušenstvo k mixérom v podobe mixéra, nádoby na sekanie a drviča ľadu v jednom. Braun MQS601BK ponúka rýchle napojenie vďaka EasyClick Plus, je vhodná do umývačky riadu. Kompatibilná s mixérmi radu MQ7/MQ9.
Momentálne nedostupné
BRAUN SERIES 1 – 130 S-1 HOLIACÍ STROJČEK
Momentálne nedostupné
Teplomer určený pre náročných spotrebiteľov so systémom merania doporučovaným lekármi. Rýchly a presný. Pokiaľ ide o presné meranie teploty u detí lekári dôverujú najpresnejším teplomerom Braun ThermoScan® vybaveným patentovanou zahrievacou mäkkou špičkou.
Momentálne nedostupné
Rýchlovarná kanvica s objemom 1,7 litra s príkonom 3000 W. Braun WK 5115 BK ponúka funkciu nastavenie teploty, udržiavanie teploty a systém RapidBoil pre rýchle uvarenie vody. Dva spôsoby plnenia vodou, dva symetrické indikátory hladiny vody. Automatická funkcia upozornenia o vodnom kameni
Momentálne nedostupné
Příkon 2700 W. Kontinuální pára 190 g/min, Maximální tlak 8 Bar. Parní ráz: 650 g/min. Objem vodního zásobníku 2000 ml
Momentálne nedostupné
Příkon 2400 W. Kontinuální pára 125 g/min, Maximální tlak 7 Bar. Parní ráz 450 g/min. Objem vodního zásobníku 2000 ml
Momentálne nedostupné
Firma Braun bola založená v roku 1921 pánom Maxom Braunom vo Frankfurthu, v Nemecku. V roku 1967 sa Braun stal súčasťou Gillette Company, Boston, Massachusetts. V Československu nastúpil Braun na trh najprv samostatne v roku 1991, a potom sa v roku 1998 začlenil pod Gillette. V roku 2005 sa potom stal Gillette súčasťou Procter&Gamble.
Od začiatku sa firma Braun zamerala na uľahčenie a spríjemnenie ľudského života. Najprv začala s výrobou rádií kde bola prvým výrobcom kombinovaného rádia s gramofónom.
Z 30tych rokov potom pochádza typické logo Braun, ktoré sa používa dodnes. V roku 1940 si dal Braun patentovať prvý prototyp pánskeho planžetového holiaceho strojčeka a v roku 1950 po vojne začala sériová výroba holiacich strojčekov. Tak boli položené základy ku kľúčovému sortimentu značky Braun v súčasnej dobe.
Základným mottom značky Braun sa stal "výkon a dizajn". V roku 1958 Múzeum moderného umenia v New Yorku prijalo niektoré výrobky Braun a v roku 1964 otvorilo novú Galériu designu. Do dnešných dní získal Braun viac ako 100 ocenení za dizajn.
Braun je vedúcou značkou v technickej inovácii vo všetkých svojich kľúčových kategóriách. Vlastní viac ako 7000 aktívnych patentov. Hlavným trendom súčasnosti je kvalita, spoľahlivosť, dizajn a inovácie.
Kľúčovým sortimentom sú predovšetkým výrobky súhrnne nazývané "personal care" - teda výrobky určené pre starostlivosť o telo. Sú to pánske holiace strojčeky s planžetovým holiacim systémom, dámske holiace strojčeky a epilátory, elektrické zubné kefky Braun - ORALB a prístroje pre starostlivosť o vlasy. Ďalšou dôležitou kategóriou sú domáce kuchynské prístroje, predovšetkým ponorné mixéry a žehličky.