10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Štýlový náramok pre mužov Empire JUMB03200JWSTBKT/U Guess Štýlový dvojitý náramok All You Need is Love JUBB04206JWYGTQ (Dĺžka 18,5 cm)
Guess Štýlový náramok pre mužov Empire JUMB03200JWSTBKT/U

Štýlový náramok pre mužov Empire JUMB03200JWSTBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U Guess Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U
Guess Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U

Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový náramok z bielej kože s mašľou JUBB04003JWYGWHT/U Guess Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U
Guess Štýlový náramok z bielej kože s mašľou JUBB04003JWYGWHT/U

Štýlový náramok z bielej kože s mašľou JUBB04003JWYGWHT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový náramok z čiernej kože s mašľou JUBB04003JWYGBKT/U Guess Štýlový náramok z béžovej kože s mašľou JUBB04003JWYGBPT/U
Guess Štýlový náramok z čiernej kože s mašľou JUBB04003JWYGBKT/U

Štýlový náramok z čiernej kože s mašľou JUBB04003JWYGBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový náramok z ružovej kože s mašľou JUBB04003JWYGFCT/U Guess Štýlový náramok z tyrkysovej kože s mašľou JUBB04003JWYGTQT/U
Guess Štýlový náramok z ružovej kože s mašľou JUBB04003JWYGFCT/U

Štýlový náramok z ružovej kože s mašľou JUBB04003JWYGFCT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový náramok zo šedej kože Alameda JUMB02147JWSTGRT/U Guess Štýlový náramok z tyrkysovej kože s mašľou JUBB04003JWYGTQT/U
Guess Štýlový náramok zo šedej kože Alameda JUMB02147JWSTGRT/U

Štýlový náramok zo šedej kože Alameda JUMB02147JWSTGRT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U Guess Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U
Guess Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U

Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Štýlový pánsky náramok Montecarlo JUMB04030JWSTBKT/U Guess Štýlový oceľový náramok s príveskami Tiny Dancer JUBB04647JWRHS (Dĺžka 14,5 cm)
Guess Štýlový pánsky náramok Montecarlo JUMB04030JWSTBKT/U

Štýlový pánsky náramok Montecarlo JUMB04030JWSTBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U
Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U

Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový pozlátený náramok pre mužov Race JUMB04411JWYGGMT/U Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U
Guess Štýlový pozlátený náramok pre mužov Race JUMB04411JWYGGMT/U

Štýlový pozlátený náramok pre mužov Race JUMB04411JWYGGMT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.